This is my type machine...

Jumaat, 17 Jun 2011

1st come 1st serve!!

Assalamualaikum kepada semua pelawat2 blog nih....

Tajuk kat atas sebenarnya xde kena-mengena pun dengan post ni, ermmm... ade skit, this is my 1st post..haha, tgok kan ade tu skit2 kene mengene---> "1st"... =.=". ape aku mengarut ni aku pon x thu..zzz

Kenape aku buat blog nih? 
korang mesti nk thu knape aku bleh buat blog plak nih, wlaupun korang x nak tahu tp aku nak bg thu jugk..hehe x kene langsung ngan keperibadian aku utk create satu blog yg akan memaparkan liku2 kehidupan aku, all of my opinions and this is something not like me sbb kene tulis panjang2 supaya org berminat nk bace, padahal aku bdk engineering bkn reti sgt nk tulis-menulis nih, tgok ar gaye penulisan bahase melayu pon x brape nk btul...wakakaka...tp aku akan tulis dgn penulisan yang senang utk org paham..
Berbalik pade persoalan kat atas, aku buat blog nih sbb aku bosan duk rumah, nk kuar x tau nk pergi kemane sbb sekarang aku ade dekat rumah kakak aku, almaklumlah aku sekarang tgh cuti semester, jd akak aku mengambil kesempatan ni sruh aku jd driver die pergi balik kerja, HARI-HARI!! @_@.... Satu lagi sebab, tertarik plak aku tgok org berblog nih, diorang dpt luahkan pendapat, perasaan, pengalaman dan mcm2 lagilah mengikut landasan yg agak2 ok jgklah...haha.. Daripada duk asyik post status kat FB yg kadang2 org bace rase nk muntah, baek buat blog sendiri sbb kite dpt menghurai dgn lg lebih mendalam knape kite post pasal sesuatu perkara tuh, ape bende ni?, mcm mane dpt nih?, best ke nih? pelawat2 pon akan lebih selesa nk bace walaupon kite post "F u to u" kat seseorang sbb pelawat dpt menyelami perasaan kite mase tu..fuhhh.. ^_^

Mintak tunjuk ajar
Oklah, memandangkan ni first entry aku, aku x berape ade idea lg nk cerita ape. Pastuh, aku x korek2 lg ape ade kat blogspot nih, kepade2 blogger2 yg dh lame berkecimpung dlm bidang blog-memblog nih, bantuan anda sgt2la dihargai atau omputih kate "your kindness are very much appreciated"...

Ape2 pon, to all have been here, wish my blogging thing continuously ever after..hehe...

1 ulasan:

Komen ape nak dikomen disini.. =]

back to top